Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se

Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

2427 st besökare just nu..

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  457 st träffar enligt ditt urval
DEPÅSNACK Vid vilken temperatur får man värmeslag?
2021-06-22 Mr P

Jag har numera en gräns att om det är mer än 22 grader i skuggan så kör jag inte - trots att jag enbart kör enduro och är i skuggan 75 % av träningspasset.

När jag var yngre så var solvärme inga problem, men numera letar jag bara efter skugga i den här värmen och undviker att köra träningspass.

Finns det fler än jag som inte pallar köra när det är så här tokvarmt, eller är det bara jag som har blivit lite vek och gnällig?

2021-06-24 Julleman

Håller helt med, över 23 grader så kan jag inte riktigt kyla mig när jag kör, blir bara varmare och varmare. När jag kör enduro är man ju sällan över 30km/tim... Tycker också det har blivit värre med åren, måste vara vädrets fel..!

2021-06-25 Fibula

Hej, jag fick värmeslag och ferberfrossa efter ett 2timmars pass i 32+ för nån sommar sen. Var golvad i 48 tim.

Är 54 år och åker crossbana och enduro, men numera bara mellan -20gr och +28.

Kan tillägga att jag tränar annat också så dricker minst 1,5 l vatten under en vanlig jobbdag året om för att hantera det.

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

Tjena!  
Passa på att kitta hojen , säljer nu mina tillbehör till Yamaha yz250f 14-18 (vissa saker passar även wr) pga märkesbyte 

276cc athena bigborekit , innehåller cylinder , kolv och alla packningar och monteringsanvisning  
Helt nytt  
3900kr 

Övre xtrig styrkrona offset 22 i färgen svart 
Gångtid 10h 
Pris 1100kr 

Acerbis x-seat soft i svart  
Gångtid 8h  
Pris 900kr 

Twinair luftfilter i bra skick  
10st , alla filter för 900kr 

Vissa delar passar även Yzf 450 wrf 250 wrf 450 

Vid köp av fler saker kan paketpris ordnas 
Grejerna finns i segeltorp/Stockholm och hämtas helst på plats , kan även skickas om köpare betalar frakt

Säljes: Diverse tillbehör Yamaha
Län: Stockholms län
Pris: 3.900 kr